Doğumgünü Pastası: Gelin Damadı Yakaladı!:)

gelin_ve_damat_temali_dogumgunu_pastasi

gelin_ve_damat_temali_dogumgunu_pastasi

Tatlı Ev olarak size ilk pastamı sunuyorum..! Yakında evlenmeyi planlayan nişanlı çift Merve ve Emir, doğumgünlerinin yakınlığı sebebiyle doğumgünlerini birlikte kutlamaya karar vermişler. Bunun üzerine onlar için ikisinin de figürlerinin olduğu esprili bir pasta hazırlamamı istediler. Ben de kısa süre önce facebook'ta rastladığım bir karikatür resmi onlara gösterince çok beğendiler ve onu pastaya uyarlamamı istediler. Kısaca "I got one!" yani "Bir tane yakaladım!" diyen gelin kazancın zaferini kutluyor:)) Duyduğuma göre de çikolatalı frambuazlı pastayı silip süpürmüşler çok beğenmişler:) E ben de çok mutlu oldum tabi:)) Merak edenler için ise karikatür resim aşağıda:

i_got_one_bride_and_groom_cake


Share/Bookmark

3 Responses so far.

  1. Haha çok güzel ve yaratıcı bir pasta olmuş.Renklerine de bayıldım.Eminim tadı da şahanedir.Düğünler gibi başka temalı özel günler için de pastalar tasarlıyor musun?
    Yakında annem emekli olacak ve iş arkadaşları işteki son günü için pasta hazırlatmak istiyorlardı.Belki onlara bir fikir olabilir bu blog :)

  2. Evet isteğe göre özel tasarım pasta yapıyorum. Sevgiler..

  3. Adsız says:

    I thіnk this is one of the most ѕignifіcant infοrmation for mе.
    And і am glad reading your artіclе. But shοuld remarκ on sοme genеrаl thіngs,
    The site style is рeгfeсt, thе
    artіcles iѕ reallу excellent : D.
    Good job, cheers

    Alѕo visіt my sіte http://ipadrepairmelaka.drupalgardens.com

Yorum Yazın

Yorumlarınızı bekliyoruz!